Πιστοποίηση ISO

 

Η Δικηγορική Εταιρεία “Χαρακτινιώτης & Συνεργάτες”, έχει ως κύρια επιλογή την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Η ικανότητα, η γνώση και η εμπειρία των ανθρώπων της, οι υποδομές της αλλά και η τεχνολογία αιχμής των πληροφοριακών συστημάτων της είναι οι παράγοντες που οδήγησαν στην Πιστοποίηση Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2015 για Παροχή Νομικών Υπηρεσιών και Υπηρεσιών Διαχείρισης Ληξιπρόθεσμων Απαιτήσεων (αριθμός πιστοποιητικού 041 18 0116) από την TUV HELLAS.
Η Πιστοποίηση ISO 9001:2015 συμβάλει ουσιαστικά στη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας, στην κατανόηση και ικανοποίηση των απαιτήσεων του πελάτη, στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας της επιχείρησης, στη βελτίωση της εικόνας της εταιρείας, στην αύξηση της ικανοποίησης του προσωπικού, στον προσδιορισμό των κινδύνων αλλά και στην αποτροπή και στην πρόληψη λαθών και αστοχιών.
Με στόχο τη διασφάλιση της υψηλής ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχει, η «Χαρακτινιώτης & Συνεργάτες Δικηγορική Εταιρεία» εφαρμόζει διαδικασίες διαρκούς βελτίωσης, αναβαθμίζει της υποδομές της και εκσυγχρονίζει το εργασιακό της περιβάλλον.

 

Πολιτική Ποιότητας

 

Η Δικηγορική μας Εταιρεία παρέχει νομικές υπηρεσίες με υπευθυνότητα, αξιοπιστία, συνέπεια στους προκαθορισμένους χρόνους και με την καλύτερη δυνατή ποιότητα.
Όραμα της εταιρείας είναι να καταστεί συνώνυμη της επιτυχούς υλοποίησης και των πλέον απαιτητικών νομικών υποθέσεων λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των πελατών της.

Στόχος της εταιρείας είναι:
• Να παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες προς τους πελάτες
• Να ολοκληρώνει εντός χρονοδιαγραμμάτων και με επιτυχή τρόπο τις προσφερόμενες υπηρεσίες
• Να βελτιώνει συνεχώς την εικόνα και την οργάνωση της επιχείρησης
• Να αυξάνει τις υποθέσεις της εταιρείας μέσω υφιστάμενου και νέου πελατολογίου
• Να παρακολουθεί και να εφαρμόζει το κανονιστικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία της εταιρείας
• Να βελτιώνει διαρκώς τον τρόπο παροχής των υπηρεσιών και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω της εφαρμογής και τήρησης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
Προκειμένου να επιτύχουμε τα παραπάνω, η Διοίκηση και οι Εργαζόμενοι, δηλώνουμε την Δέσμευση μας στις εξής αρχές:
• Τη στρατηγική ανάλυση των επιδιώξεων των πελατών και των ενδιαφερόμενων μερών της εταιρείας με στόχο την προσφορά εξειδικευμένων υπηρεσιών που καλύπτουν τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους
• Την άριστη εσωτερική επικοινωνία μεταξύ Διοίκησης και Στελεχών
• Την επιλογή εξειδικευμένων στελεχών και τη συνεχή εκπαίδευσή τους
• Την αξιοπιστία των συνεργατών και των προμηθευτών της εταιρίας και συνεχής παρακολούθηση και αξιολόγηση τους
• Την τήρηση χρονικών και οικονομικών δεσμεύσεων στις υπηρεσίες που εκτελούνται
• Τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας της εταιρίας
• Την συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
• Την παρακολούθηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας μέσα από τον καθορισμό ενός πλαισίου δεικτών το οποίο ανασκοπείται συστηματικά